Zarządzenie nr 36.2024

Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia

z dnia 07.02.2024 r.

 

w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach trybu podstawowego.

Na podstawie art. 53 ust. 2 w związku z art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz §5 pkt 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, zarządzam co następuje:

 

§1

 

W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Utrzymanie i konserwacja gminnej sieci kanalizacji deszczowej, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:

1)      Adam Cebula                                                                    - Przewodniczący;

2)      Monika Żądeł                                                                   - Z-ca Przewodniczącego;

3)      Piotr Wysocki                                                                   - Sekretarz Komisji;

4)      Aneta Grodnici                                                                 - Członek Komisji.

 

§2

 

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 185/2019 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych.

§3

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.

§4

1.   Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2.   Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.