Zarządzenie Nr 113.2016
Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia
z dnia 15.12.2016r.


w sprawie powołania składu osobowego Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Bogatynia i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów PSZOK na okres przejściowy, tj. od dnia 1 stycznia 2017r. do dnia zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w trwającym postępowaniu przetargowym.

 

Na podstawie art. 19 ust. 2, w związku z art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm. ) oraz § 20 ust. 1 pkt b "Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni" Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia zarządza, co następuje:

§ 1

W celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:


1. Dominik Matelski  - Przewodniczący
2. Andrzej Remian  - Z-ca Przewodniczącego
3. Michał Andrzejewski  - Sekretarz Komisji
4. Jolanta Nietrzeba-Marcinonis - Członek Komisji
5. Katarzyna Guźniczak  - Członek Komisji


§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Nr 54.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Bogatynia z dnia 16 czerwca 2014 roku.

§ 3

Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne.

§ 4

1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z dniem rozstrzygnięcia postępowania.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.