Biuletyn Informacji Publicznej Archiwum BIP - Gmina Bogatynia
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI - FILIA W BOGATYNI » Kompetencje
Zakres zadań - kompetencje
Zakres zadań realizowanych przez filię Wydziału Komunikacji w Bogatyni:
1. Prowadzenie spraw związanych z rejestracją (wyrejestrowaniem) i ewidencją pojazdów, 2. Wydawanie decyzji o nadaniu i umieszczeniu cech identyfikacyjnych pojazdu oraz zgody na wykonanie i umieszczenie tabliczki znamionowej zastępczej, 3. Dokonywanie wpisów o ustanowieniu zastawu rejestrowego na pojeździe, 4. Przekazywanie poprzez teletransmisję danych i informacji, do centralnej ewidencji pojazdów i kierowców, 5. Wydawanie wniosków na prawo jazdy.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.